piątek, 29 maja 2015

Info (Ważne!!!)

A więc info jest odnośnie ankiety...
1.Przedłużyłam czas trwania.
2.Tamte odpowiedzi się liczą ale chcę zobaczyć co sądzą inni.
3.Będę pisała wszystko czyli:O's na zamówienie.O's bez zamówień (Jak będę miała wenę).Rozdziały.
4.Stworzę nową zakładkę gdzie będzie można składać zamówienia.

A teraz pytanie do was...
Chcecie żebym zorganizowała konkurs? Odpowiedzi piszcie w komentarzach.

Nie będę dodawała teraz dużo bo dużo ćwiczę biegi bo w poniedziałek konkurs sztafeta i nie zaprzeczam liczę że moja drużyna wygra :D

Mam jeszcze jedno info stworzę stronę wasze blogi chyba wiecie o co chodzi nie możecie tam polecać swoje blogi i tym podobne.

I na koniec przeprosiny...
Przepraszam że ostatnio nic nie dodawałam ale nie miałam czasu... a więc jeszcze raz przepraszam...
Mam nadzieję że mi wybaczycie.

Mam nadzieję że nie jesteście bardzo źli na mnie.



To do rozdziału :)



♥ Maya ♥

2 komentarze:

  1. Nie wiem co napisać xD Jeśli chcesz zrób konkurs, jednak nie wiem czy się wyrobie :) lecę zagłosować w ankiecie ;** U mnie na blogu niespodzianka! ♡

    OdpowiedzUsuń